Оплата за товар і доставку здійснюється в національній валюті. Обраний товар Ви можете оплатити будь-яким із запропонованих варіантів:

  • WayForPay - при оформленні замовлення через сайт, на ваш email відправляється посилання для оплати карткою Visa або MasterCard 
  • оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
  • на картку Monobank, Приват 24
  • готівкою при отриманні доставки в Києві
  • післяплата при отриманні у відділенні "Нова пошта"
  • у нас в салоні за адресою: просп. Степана Бандери, 6

 

Ми доставляємо товар по всій території України (за винятком Криму і окупованих територій Донецької та Луганської областей).
Замовлення доставляється кур'єрською службою «Нова пошта». Вартість доставки розраховується за тарифами транспортної компанії.

По Києву і в передмістя можлива доставка нашим кур'єром.

Кур'єр привозить замовлення на адресу - без занесення в будинок або підйому його в квартиру. При замовленні великогабаритного товару, подбайте про вантажників або допомогу з занесенням.

Кур'єр не демонструє роботу виробів і не підключає їх. Він дає можливість оглянути товар зовні і всередині, якщо для цього не потрібно розбирання виробу.


Вартість доставки

Безкоштовна доставка по Києву:

  • дрібногогабаритного товару (до 10 кг), на суму від 5000грн.
  • великогабаритного товару, на суму від 10 000 грн.

Якщо сума замовлення менше зазначеної, вартість доставки по Києву розраховує менеджер.

 "Нова Пошта" по Україні (згідно тарифів компанії)

 

Самовивіз

Ви можете забрати дрібногабаритний товар у нашому салоні: просп. Степана Бандери, 6.

Ви можете забрати товар на нашому складі (попередьте менеджера заздалегідь, тоді все ваше замовлення буде підготовлено до відгрузки)

 

На що звернути увагу при отриманні замовлення

При отриманні товару у відділенні "Нова Пошта", при самовивозі або адресній доставці, перед тим як підписати документ про приймання товару, обов'язково перевірте:

1. Цілісність упаковки.
2. Кількість товару, його комплектацію та відповідність артикулів.
3. Відсутність механічних пошкоджень на товарі: тріщин, подряпин, відколів та інше.

У разі виявлення пошкоджень не приймайте товар, зв'яжіться з нашим менеджером для врегулювання ситуації.

 

Зберігання на складі

Ми можемо зберігати на складі ваше замовлення безкоштовно, якщо:
- замовлення оплачено на 100%
- термін зберігання не перевищує 30 днів